Stage in Spanje! - Reisverslagen van Laura Mertens - WaarBenJij.nu Stage in Spanje! - Reisverslagen van Laura Mertens - WaarBenJij.nu
Stage in Spanje!

Ik ga voor 4 maanden stage lopen in Spanje. Mijn stage zal voor zover ik weet gaan plaats vinden bij Residencia Montebello in la Nucia.Ik ga hier werken met dementerende ouderen.

Ik ben onwijs zenuwachtig, haha. Dit komt denk ik puur om het feit dat ik niet weet hoe het gaat lopen, wat ik dan juist ook wel weer leuk vind.

Maar los van wat ik hierboven heb verteld heb ik er wel heel erg veel zin in! Echt heel erg veel zin! Ik ga samenwonen met Lisanne en Wouter, maar die ontmoet ik daar pas.

Ik vlieg donderdag 20-08 om 06:55 naar Alicante.

Voor zover heb ik volgens mij alles even genoemd, en de verhalen zal ik zo nu en dan op deze site delen!

Tot over 4 maanden!! :)

Recente Reisverslagen:

28 November 2015

Movidas en España

30 Oktober 2015

Al 10 weken in Spanje!
Laura

Hola ik ben Laura, 20 augustus vertrokken naar Spanje om hier 4 maanden lang stage te gaan lopen! Door alle drukte en nieuwe ervaringen ben ik er eigenlijk nooit aan toe gekomen om deze op te schrijven, vandaar nu deze blog. Ik blijf hier tot 18 december. De tijd vliegt!

Actief sinds 19 Aug. 2015
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 1562

Voorgaande reizen:

20 Augustus 2015 - 18 December 2015

Stage in Spanje!

Landen bezocht: